kiickan

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Felicia - 21 februari 2011 15:16

Hej Bloggen!

Idag har det väl varit det gamla vanliga på Måndagar! Haha!

Var med Lina nästan hela dagen - Love You!! <3


När jag kom hem för ca 1 timme sedan tog jag lite bilder på rummet som jag tänkte att jag skulle lägga upp här! ;)


  

Fönstret - det man ser när man kommer in.

 

  

Mitt fönster (ganska dålig bild... Men det får duga)

 

  

Sängen

 

  

Dörren (Med handtaget som Miranda förstörde), garderoben.

 

  

I min garderob... HAHA!

 

Kan lägga in en bild på hjärtat jag satte på spegeln också! Haha!

  

:)


Men sen ska hyllorna upp också! :)


Nu ska jag logga in på Facebook och vara... osocial, för det är bara jag och Fanny hemma, och då behöver man inte vara social eftersom hon bara kollar på TV.


Nu får ni se den nya ''avslutnings-bilden'' också! :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards