kiickan

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia - 28 februari 2011 13:59

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag och kollar på Ponnyakuten och Målar naglarna, bäst jag målar dom INNAN dom går av igen.


Idag har jag inte gjort så jätte-mycket annat, följde med mamma och ungarna ner till byn och gick till skolan för att kolla om det var upplåst - jag har glömt mina vantar i skåpet, sen (OFC) datorn, tränat lite och nu för en stund sen duschade jag!


Ska gå upp och äta om ungefär 20 minuter.


Kan slänga in en bild på Lina från igår!

Hon la ju upp massa bilder på mig... Men... Äsch, det var inte något.

(http://bloggparken.se/rawriamazebra)


  

Haha! ;') <3

 

  


Av Felicia - 27 februari 2011 17:21

Hej Bloggen!

Idag har jag varit med Lina! <3

Först gick vi ner och fixade oss, sen gick vi ut på en liten (eller enligt Lina - Lång, Tråkig och jobbig) promenad och sen har vi lekt med Miranda och Marcus.


Bilder (Bara på mig, Haha) från promenaden:

              



Just nu kollar jag på The Big C på SvtPlay - Jag gillar SvtPlay - Haha! ;)


  

Av Felicia - 26 februari 2011 20:28

Hej Bloggen!

Idag har jag varit i Borlänge och kollat på The Sound Of Music med farmor och Fanny.

Sen på rasten skulle vi gå och fika och det var SKIT - stora kanel-bullar!

Men dom var goda i alla fall! :)


Annars har jag inte gjort så mycket annat än åkt bil! Haha!


  

Av Felicia - 25 februari 2011 15:34

Hej Bloggen!

Nu för en stund sen klagade Lina över att jag inte hade uppdaterat - så nu uppdaterar jag, och hoppas att Lina blir nöjd!

Ni kan läsa Lina´s blogg här: http://bloggparken.se/rawriamazebra/


Som ni kan se på rubriken så har jag haft tråkigt igen, ni märker vad jag menar i slutet på inlägget! ;)


Idag har jag väl inte gjort så mycket annat, förutom skola och dator... i skolan hade vi först Svenska och sen Praktiskt Estetiskt - och det var ganska kul!

Vi gjorde någon konstig sak och Japansk fläta eller vad det nu hette, och jag ska göra armband senare, med hjälp av den tekniken... Kanske!


Kommer skriva in för gårdagen också, för jag tycker kalendern på sidan ser så tråkig ut annars - men jag är ju lite konstig också... haha!

Kan berätta hur mitt skåp i skolan ser ut (HAHA), Det ligger 2 Plus-böcker i en av hyllorna.

För eftersom vi hade IUP-dag igår så tog jag med mig bara Svenskan på grund av att vi bara behövde Svenska-böcker.


  

I see You! (Ja, jag har haft tråkigt igen!)

 

Nu ska jag skriva för gårdagen också!


  

Av Felicia - 24 februari 2011 22:00

Hej Bloggen!

Idag har det ju varit IUP-dag, och jag har väl pluggat ganska mycket.
Fast jag är inte riktigt klar med matten ännu, men Spanskan ligger jag ganska långt före i... Haha!

Men det andra gjorde jag klart och nu ska jag bara plugga inför alla 3 000 000 prov efter sportlovet... Haha!

Nej, men det är typ... hmm... NO, sen var det något mer... Sen Spanskan var vecka 13 tror jag... men jag vet inte... Haha!


Nu har jag inte något mer att skriva om... :(


  

Av Felicia - 23 februari 2011 19:44

Hej Bloggen!

Sitter och chattar med Johanna, Helin och Dilara på Facebook - planerar filmhelgen... Men jag vet inte direkt om det går särskilt bra! Haha!


Tänkte i alla fall visa vad som händer när jag har tråkigt! Haha!


  

Före redigering...

 

  

Efter redigering - 01

 

  

Efter redigering - 02

 

Så... Nu vet ni vad som händer när jag har tråkigt! Haha!

Och nu fick jag upp lite bilder här på bloggen! :)


  

Av Felicia - 23 februari 2011 16:01

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag och chattar med Lina (<3), målar naglarna och lyssnar på Melissa Horn!

Nagellacket jag hade innan lossnade efter simningen i skolan - vafan!


Imorgon har vi IUP-dag, så då kommer jag antagligen blogga lite mer än jag brukar för jag behöver ''rast'' ibland, annars blir jag typ HYPER! :)


Nu har jag inget mer att skriva... :(


  

Av Felicia - 22 februari 2011 18:24

Hej Bloggen!

Idag har det varit en ganska lugn dag.

Just nu sitter jag och kollar på Ponnyakuten, och innan jag gick upp för att äta kom Marcus in hit och kollade på mig så sa han ''häst'' och jag frågade om han vela kolla på hästen och han nickade, sen satt han och sa häst när han var hos mig, He´s so cute!


Annars har det väl inte hänt så mycket...

Kanske skriver ett lite mer intressant inlägg senare ikväll! ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards