kiickan

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Felicia - 15 februari 2011 19:38

Hej Bloggen!

Har gjort 2 st nya ''Avslutnings-bilder'' som jag tänkte börja använda nästa Måndag och använda dom tills jag tröttnar... Som jag har gjort på den jag har nu! Haha! :)


  

''Have a good day!'' - om jag skriver under dagarna.

   

''Have a good sleep!'' - om jag skriver på kvällarna.


Jag själv tycker ''Have a good sleep'' blev bättre än den andra! :)  

Sen vet jag inte om jag kommer ladda upp dom som normalstorlek eller miniatyrer:

  

  

... dom blir så små... och man ser inte kanske inte så bra vad det står?!


  

Av Felicia - 15 februari 2011 18:43

Hej Bloggen!

Har inte uppdaterat någonting på ett tag, och det blir ingen uppdatering idag - utan det blir antagligen imorgon.

Har inte orkat uppdatera, men jag ska... jag ska uppdatera, lovar! :)


Idag har jag väl inte gjort så mycket, jag har haft studiedag idag och det var skönt med en ledig dag - som om jag inte har varit hemma tillräckligt...

Men jag sov i alla fall till 10.05 idag!

Annars har jag inte gjort mycket alls... mest bara datorn, och har precis pratat med Ebba! :) <3

Har läst lite på olika bloggar... ja, det är typ det som jag har gjort idag.


Hoppas mina böcker kommer snart!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards