kiickan

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Felicia - 12 februari 2011 21:44

Hej Bloggen!

Min lilla... STORA, film-nojja fortsätter!

Idag har jag kollat på ''Pirates of the caribbean 3'' och extramaterial på ''Eclipse''.


Har nyss kollat på Melodifestivalen. :)

Och jag är trött... ni vet att om man ska ''gå på muggen'' så måste man ju hämta en mugg att gå på också... men jag skulle tro att muggen går sönder.

Det märks väl att jag är ganska trött?!


Imorgon ska jag... vet inte... eller kanske ha tråkigt... som vanligt!.. rensa garderoben... men jag vet inte.


Kanska tråkigt inlägg - men ni måste ju erkänna att mitt skämt (det om muggen, ofc) är bäst!


''Samlas surfare och blivande arkitekter''... Haha... Jag är INTE trött.

Plums... han ramlade i vattnet... Det kommer antagligen jag också göra snart... eller inte...


Yeah, Yeah Whatever... Nu ska jag gå och lägga mig! :)

Gó Natt och SOV gott! :)

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards