kiickan

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Felicia - 10 februari 2011 19:44

Hej Bloggen!

Blev ingen promenad idag...

Men jag hittade lite smycken som jag har gjort!


  

Lite Makramé armband jag har gjort :)

 

  

Smycke-set. Fick ett set med material från mormor och det blev ett armband, halsband och 2-par örhängen.

 

    

3 lite blandade                   Min favorit av mina

armband.                             makramé-armband.

 

Det är lite dålig kvalité på bilderna men... Det var sämst på dom små bilderna...

Därför vart det miniatyrer! :)


  

Av Felicia - 10 februari 2011 16:37

Hej Bloggen!

Sitter och lyssnar på mina syskon som bråkar... Jättekul, eller hur?! Haha.

Tog lite roliga bilder idag - som vanligt då... fast dom är oftast väldigt meningslösa! Haha.


Satt i alla fall för en stund sen och kollade på bilderna från mobilen och hittade en som jag redigerade.


  

Aja... ganska konstig kanske... Men jag gillar den! :)

 

Tog hjälp av mitt skrivhäfte från skolan och ringen som jag inte har snott från mamma... men jag fick den så man kan ju inte kalla det sno?! Eller hur?!


Tänkte i alla fall att jag skulle ut och ta mig en liten promenad efter maten... Men jag vet inte, känner för lite frisk luft!

Kanske lyckas lura med mig någon så slipper jag gå själv?! ;)

Fast det skulle ändå vara skönt och gå ut... Det är så tråkigt inne... Förutom film då... Haha, kollade på ''Eclipse'' idag igen.

Känns som att jag redan har sett alla filmer vi har hemma som ser intressanta ut... Men jag vet inte.


Ååh... Föresten... Vill tipsa om http://www.bloglovin.com/sv en riktigt bra sida faktiskt... Den hjälper dig att hålla koll på alla bloggar du brukar läsa!
Du behöver bara logga in där så ser du direkt om någon av bloggarna du följer har uppdaterats! :)


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards