kiickan

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Felicia - 20 februari 2011 21:25

Hej Bloggen!

Sitter och kollar på Big Brother, annars har jag inte gjort så mycket idag.

För en stund sen åt jag 2 mackor och drack lite te, men jag är fortfarande hungrig - kanske inte så konstigt, har ju knappt ätit idag, för jag har inte mått så bra.


Idag har jag plockat upp resten av sakerna in på rummet. Så imorgon ska jag fota lite så jag kan lägga upp här på bloggen - eller om jag ska vänta tills hyllorna är uppe på väggarna och jag har fått min Expedit-hylla?!


Eftersom att jag har ändrat färgerna på bloggen så tänkte jag att jag skulle ha en annan ''avslutnings-bild'' - som jag fixade tidigare idag. :)

Men... den får ni se först imorgon - för det är då jag börjar använda den.


Imorgon går jag i skolan från 08:15 - 14:05 så jag har ganska mycket tid över för att ta bilder på rummet! Haha!


Nu ska jag gå och lägga mig, är trött - och jag behöver sova!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards