kiickan

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Big Brother

Av Felicia - 2 mars 2011 12:03

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag och kollar på Big Brother och innan satt jag och sminkade mig, och innan det noppade mamma mitt andra ögonbryn - vi noppade det ''första'' igår, men orkade inte fixa det andra... Haha!


Imorgon kanske jag och Lina ska vá igen, vet inte om det blir ''film-kväll'' då eller om vi ska ta det någon annan gång, men vi ska i alla fall ha film-kväll någon kväll! :)


Annars har väl inte så mycket annat hänt nu under morgonen... eller jo... jag vaknade vid typ 10:30 eller någonting.

Nu ska jag väl läsa lite bloggar.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 23 april 2011 16:48

Hej allihop - som läste här på bloggen innan den lades ner! Jag var in och bytte header och färger här för ett tag sedan, och nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen - fast jag börjar på blogg.se... så ni som vill fortsätta läsa om mig, hi...

Av Felicia - 9 april 2011 13:47

Jag har inte någonting att blogga om på dagarna... Jag gör alltid samma saker som dagen innan...   ... Så jag lägger ner bloggen... Men jag tar inte bort den eftersom Lina ger mig en käftsmäll då...   Hejdå ...

Av Felicia - 2 april 2011 12:28

Hej! Just nu sitter jag hemma själv - men mamma kommer hem om en timme ungefär. Pappa och skit-ungarna är hos farmor och farfar, och jag tror dom skulle vara kvar där tills imorgon - Skönt! <3   Igår var jag ute med Lina från 18.45 - 21.00...

Av Felicia - 1 april 2011 18:33


Hej alla läsare! :) Som jag skrev i förra inlägget - för ca 100 år sedan - så ska jag börja blogga idag, 1 April, igen - efter en bloggpaus.   Så jag skriver ett lite kort inlägg idag så kommer det lite roligare, om jag nu kan säga roligare, in...

Av Felicia - 19 mars 2011 13:03

Hej Bloggen! Som ni kanske har märkt har jag inte skrivit på ett bra tag... jag har tagit bloggpaus. Så ni behöver inte slösa tid på att kolla om jag har uppdaterat, förren den 1 April då jag börjar blogga som vanligt igen! :)   Hejdå ...

Ovido - Quiz & Flashcards