kiickan

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Felicia - 3 mars 2011 20:05

Hej Bloggen!

Idag har jag varit ner till tandläkaren för en vanlig rutinkoll, och skrapade lite tandsten - annars var det inga problem.

Lina var så snäll och följde mig ner så jag slapp gå ner dit själv, sen gick jag med henne hem och vi satt och spelade The Sims 2 och hon gjorde en videoblogg... *host*... annars har det inte hänt så värst mycket.


Har kollat på Senaste avsnittet av Big Brother... Varit inne på gSm och nördat (Heter Kiickan. där).

Inte så mycket annat har hänt här.


Just nu sitter och lyssnar på musik och bloggar... Inte så mycket mer.

Har funderat på om jag ska göra ''underbloggar'' till denna blogg så jag får fler besökare... men jag är inte helt säker på om jag ska göra det ännu, men vi får se! ;)

Jag kommer i alla fall ha kvar den här bloggen som ''huvud-blogg'' men vi får se om jag kommer byta senare i framtiden! ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards