kiickan

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Felicia - 2 mars 2011 13:29

Hej Bloggen!

Har precis ätit, och just nu kollar jag på Svaleskär igen.

Mamma sa nyss att hon hade fått ett SMS om att jag skulle till tandläkaren imorgon... Jag längtar verkligen... Man fattar ju verkligen inte min ironi i det hela?!


Ni har väl inte glömt att kolla in Lina´s blogg?

http://bloggparken.se/rawriamazebra


  

Av Felicia - 2 mars 2011 12:03

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag och kollar på Big Brother och innan satt jag och sminkade mig, och innan det noppade mamma mitt andra ögonbryn - vi noppade det ''första'' igår, men orkade inte fixa det andra... Haha!


Imorgon kanske jag och Lina ska vá igen, vet inte om det blir ''film-kväll'' då eller om vi ska ta det någon annan gång, men vi ska i alla fall ha film-kväll någon kväll! :)


Annars har väl inte så mycket annat hänt nu under morgonen... eller jo... jag vaknade vid typ 10:30 eller någonting.

Nu ska jag väl läsa lite bloggar.


  

Ovido - Quiz & Flashcards