kiickan

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Felicia - 1 mars 2011 18:19

Hej Bloggen!

Förra inlägget blev lite... Ööh... Aah... Konstigt!

Men nu ska det bli lite mer intressant... Eller jag ska nog inte överdriva som Lina gjorde... Eller ska jag?.. Nej... Haha!


Hade ganska tråkigt för en stund sen, men den här gången redigerade jag inte bilder, utan jag gick upp och ''städade'' mitt och mammas badrumsskåp och sen fick jag för mig att jag skulle prova mammas ögonskuggs... sak, och konstaterade att den var riktigt bra!

Kanske händer att jag snor den... Love u mamma! ;) <3


Aja, nu till det intressanta...

*trumvirvel*


  

http://bloggparken.se/rawriamazebra/


Ni SKA besöka hennes blogg!

Annars kommer jag och äter upp era hjärnor... Nej, det gör jag inte alls... Det är ju äckligt... Urk!.. Men... Besök hennes blogg i alla fall! :)


  

Av Felicia - 1 mars 2011 16:30

Hej Bloggen!

Nu har jag fixat ny header, avslutnings-bild och visningsbild till bloggen. :)

Men om jag känner mig själv rätt... jag kommer antagligen byta snart igen! Haha!

Men i alla fall... idag har jag inte gjort så mycket, förutom datorn - som vanligt då!


Har träningsvärk...

Har tråkigt...

Väldigt ointressant...


Aja... Eller nej...

Kommer antagligen byta avslutnings-bilden snart... Igen...


  

Ovido - Quiz & Flashcards